Re: Starenka MOBO PCChips M748MRT - pytanie

Autor: Paweł 'Dziku' Spychalski (dzikuNOSPAM_at_dzikie.net)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 13:23:30 MET DST

Tomasz Sz napisał(a):

> Mam pytanie co w tym sprzecie jest "waskim
> gardlem" ?

Płyta główna. Bo ani ten chipset nie jest szybki, ani wbudowana grafa
nie powala.

> Da sie go jakos zmodyfikowac ? Czy pomoze wlozenie
> osobnej grafiki na PCI, np. jakiegos GF ?

Można próbować, ale i tak chyba najlepiej byłoby zmienić płytę główną
na jakąś na i440BX i osobną grafę. Ja polecam jak już Rage3D. Można
dostać za 30-40zł, ale do filmów miodzio.

> W kompie oprocz C433
> jest 128MB RAMu, reszta wszystko zintegrowane :-(

To są właśnie uroki integracji :(

--
Paweł Spychalski aka Dziku
<< http://www.dzikie.net/ - dziku_at_dzikie.net - GG #1143854 >>