!!! Poważny problem z partycjami - pomocy !!!

Autor: Grzegorz (ramones_at_op.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 10:45:03 MET DST

Witam,

Na jednym z moich dysków (9.1 Gb WDC) są 3 partycje: 3,3 2,6 i 2,6 GB,
litery C,E,F. system Win XP Sp1. Partycje NTFS. Miały ten sam rozmiar
klastra - 512 b
Chciałem połączyć partycje C i E za pomocą programu Partition Magic 8 - jest
tam taki ładny kreator łączenia partycji.
Przygotowałem wszystko, kliknąłem APPLY, komputer się zrestartował i zaraz
po starcie rozpoczął się proces łączenia.
W pewnym momencie pojawił się error chyba 504 a potem podsumowanie. File Not
Found.
Konieczny ponowny restrat. Po nim już nic nie działa.
Z dyskietki ratunkowej PM8 uruchomiłem Fdisk i zobaczyłem, że pierwsza
partycja ma rozmiar taki jak po połączeniu Ci E natomaist druga,
rozszerzona, ma rozmiar jak przed połaczeniem. Czyli partycja E stała się
częścią współną obu partycji. Procentowo wygląda to tak 69 i 61 % - razem
130% ;-)
Inna aplikacja z dyskietki ratunkowej PM 8 podaje, że dysk c to Partiton
Error #113 czy jakoś tak.
Jest też aplikacja na dyskietce ratunkowej do ręcznej edycji partycji,
sektorów starowych i końcowych, głowic itp... Może tutaj das się to jakoś
odkręcić? Dla mnie sprawa garłowa, błagam o pomoc.
Mój błąd, że nie zropbiłem backupu, ani nie spisałem danych opartycjach, ale
mleko się już wylało.
Problem jest naprawdę bardzo poważny, więc prosze o pomoc osoby które
rzeczywiście mają doswiadczenie w tych sprawach.

Z góry thx za każdą wskazówkę.
Grzegorz