Re: Co powiedzieć w serwisie ?

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 11:05:11 MET DST


Użytkownik "Grover" <newlife_at_box43.pl> napisał w wiadomoœci
news:b81mi4$k6a$1_at_news.onet.pl...
> No to jak powiemy że kumpel rano włącza i się okazało że nie działa tylko
> jakieś dźwięki są a wcześniej działała to przejdzie czy będzie na nas że
coś
> kombinujemy ? Bo nie bardzo wiem co robić w tym przypadku...

Powiedz: "Prosze pana dzisiaj wlaczam komputer i mi jakos piszczy,
zadzwonilem do kolegi co sie lepiej zna, on sprawdzil w internecie, ze takie
dzwieki to uszkodzenie karty graficznej i powiedzial, zebym ja przyniosl do
serwisu". Sprzedawca pewnie powie "Acha" i kaze wypelnic druczek do
reklamacji albo i nie zalezy od sklepu. On ma 14 dni roboczych na
naprawienie lub wymienienie.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w naglowku jest antyspamowy !!!
{...} i ujrzał Pan pracę naszš i był zadowolony,
a spytawszy o zarobki nasze usiadł i zapłakał {...}


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:59:47 MET DST