PROBLEM DIVX

Autor: bracichowicz_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 22 Apr 2003 - 10:42:50 MET DST

cze
Mam problemik. Po swietach, nie wiadomo czemu przestaly mi chodzic niektore
filmy (nawet te ktore niormalnie chodza), pokazuje sie komunikat przy probie
otwarcia filmu: "xvid.dll implements a newer api version; update your direct
show filter" pozniej explorer tworzy dziennik błędów i zamyka sie. :(

nic nie bylo ruszane , przeinstalowywane.
Zainstalowalem kodeki od nowa, jeszcze raz direktx 8.1 i nic????
jak zapuszczam program do analizy filmu to pokazuje ok, ze mam wszystkie
potrzebne kodeki
Czy ktos mi powie o co mu chodzi????