modem +TPsa - problem

Autor: navigarre_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 22 Apr 2003 - 08:42:20 MET DST

Witam grupowiczow;

Uzytkownikiem tej grupy jestem raczej "biernym" - tzn najczesciej szukam
informacji. Chcialbym wiec prosic o pomoc w nastepujacej kwestii:

Niedawno kupilem modem (Pentagram Diablo) i po wlozeniu do komputera
praktycznie bez problemow zostal on odszukany, zainstalowany itd. Problemy
zaczely sie w momencie, kiedy skonfigurowalem polaczenie z Tepsa - korzystam z
pakietu 30 godzin. Wygenerowalem kody dostepu, hasla itd - wszystko zgodnie z
procedura Tepsy. Problem polega na tym, ze po polaczeniu, dogadaniu sie modemow
i wejsciu do sieci po kilku minutach (nie ma na to reguly - moze byc 5 minut,
moga byc 2, moze byc i 40) polaczenie zostaje zerwane. Z paska stanu modemu
wynika, ze moj modem probuje sie dogadac z tym po stronie Tepsy ale sygnal
rozlaczenia przychodzi z tamtej strony - tzn przez kilkanascie sekund nie ma
zadnego przesylu a pozniej modem rozlacza sie.
Przyznam szczerze ze nie wiem od ktorej stropny do tego podejsc - transfery sa
na poziomie 46k, modem maksymalna szybkosc ma wpisana recznie na 56k. System
Win98.

Czy ktorys z grupowiczow moze zasugerowac jakies rozwiazanie?

Pozdrawiam

Marcin