Re: modem +TPsa - problem

Autor: Maurycy (tull_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 12:17:57 MET DST

Użytkownik <navigarre_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> procedura Tepsy. Problem polega na tym, ze po polaczeniu, dogadaniu sie
modemow
> i wejsciu do sieci po kilku minutach (nie ma na to reguly - moze byc 5
minut,
> moga byc 2, moze byc i 40) polaczenie zostaje zerwane. Z paska stanu
modemu
> wynika, ze moj modem probuje sie dogadac z tym po stronie Tepsy ale sygnal
> rozlaczenia przychodzi z tamtej strony - tzn przez kilkanascie sekund nie
ma
> zadnego przesylu a pozniej modem rozlacza sie.

U mnie identyczny problem byl natury srzetowej. Prawdopodobnie moj Pentium
233MHz nie wyrabial (zwlaszcza przy sciaganiu www z duza iloscia grafiki) i
modem rozlaczal sie w losowym momencie. Bylo to dla mnie tym bardziej
irytujace, ze korzystalem z nr 202122 i tracilem mnostwo impulsow.
Sprawdzilem ze trzy rozne modele modemow (ale chyba na tym samym ukladzie -
w tym Pentagram) i niestety z kazdym byly takie same problemy. Dopiero
zainstalowanie starego poczciwego Zoltrixa 36600 kb/s pozwolilo mi normalnie
korzystac z Inetrnetu, jesli przyjmiemy, ze uslugi TPSA mozna nazwac
normalnymi.

Teraz mam juz duzo lepszego kompa i nowy modem chula w nim bez problemu.

pozdr.

P.S. Mam takze zainstalowany Pakiet 30, ktory wiaze sie z zainstalowaniem
specjalnego programiku dostepowego tepsy. Ten programik to najgorszy wirus z
jakim kiedykolwiek mialem do czynienia :-|