Re: modem +TPsa - problem

Autor: jdlolok_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 23 Apr 2003 - 11:29:54 MET DST

> Niedawno kupilem modem (Pentagram Diablo) i po wlozeniu do komputera
> praktycznie bez problemow zostal on odszukany, zainstalowany itd. Problemy
> zaczely sie w momencie, kiedy skonfigurowalem polaczenie z Tepsa (...)

Problem lezy w braku dogadania sie modemu P.Diablo i modemów Tepsy. Na kilku egzemplarzach Diablo zauwazyłem ten sam problem (systemy win 98 i XP). Przy połączeniu chociazby z Onetem (0209580) problem znika.

Tylko szkoda tego pakietu....

A co ciekawe pierwsze modele P.Diablo (jakos ze 4 lata temu, nie na Conexancie ale na Rockewllu (niby to samo)) nie rozłaczały sie...

Pozdro
Jacek Ł.