Badsectory a gwarancja

Autor: Marcin (marcell21_at_interia.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 22:00:08 MET DST

Może i mały problem ale zawsze. Mam hdd IBM 40GB/7200 na gwarancji do 29
sierpnia. Problem jest następujący: od jakiegoś czasu przy sprawdzaniu dysku
"chkdsk" z konsoli w win xp (dysk wczesniej formatowany) wskazuje mi, że mam
160kb w uszkodzonych sektorach. Moje pytanie jest takie: czy mogę zgłosić
ten fakt w ramach gwarancji do serwisu i liczyć na wymianę hdd na nowy?
Słyszałem, że jeżeli na dysku tworzą się badsectory to też jest to objęte
gwarancją, tylko pytanie czy przy takiej małej ilości nie będą marudzić.
Proszę o wszelkie sugestie
TIA
pozdr
Marcin