Re: Co powiedzieć w serwisie ?

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 22:06:39 MET DST


> Co Ty się przejmujesz nie działa i tyle to ich problem w żadnym przypadku
> nie mów co robiłeś !! Bo jak pisał "Pafnucy" mogą to wykorzystać . Po
prostu
> włączasz kompa i nie działa , no chyba że chcesz bardzo przetestować sklep
w
> którym kupiłeś kartę ;-) .

Tak sie sklada ze pracuje w serwisie i jezeli na karcie nie bylo by zadnych
widocznych sladow uszkodzenia to i tak nie byloby problemu z zareklamowaniem
bo to przeciez nie w sklepie naprawiaja te karty tylko odsylaja do hurtowni
...

A tak BTW to przyczyna uszkodzenia moze nie byc ani karta ani komputer tylko
uzytkownik ktory nie pomyslal o uziemieniu kompa. Jezeli do tego magnetowidu
jest podlaczona kablowka to komp sie uziemnil na niej przez co polecial dym
z elementow posredniczacych ...



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:59:40 MET DST