Re: Co powiedzieć w serwisie ?

Autor: tomek (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 21:33:51 MET DST


Użytkownik "Grover" <newlife_at_box43.pl> napisał w wiadomości
news:b810pe$ktc$1_at_news.onet.pl...
> Kilka wątków wcześniej pisałem o problemie z kartą Geforce 4 440MX SE 128
> bit. Chodziło o to, że po prawidłowym podłączeniu jej TV-OUT'u do
> magnetowidu i włączeniu sprzętu dał się słyszeć trzask i komputer nie chce
> się uruchomić tylko wydaje kilka dźwięków i za chwilę się wyłącza. Karta
nie
> ma żadnego zapachu spalenizny i teraz zastanawiamy się z kumplem jak
> najlepiej to zgłosić w serwisie (komputer jest kupiony kilka dni temu) -
bo
> jak powiemy że podłączyliśmy do magnetowidu to zaraz nam zaczną wmawiać że
> coś źle zrobiliśmy - wiecie jak jest w polskich serwisach, czy jest
możliwe
> że np. karta po prostu sama się spaliła po którymś tam włączeniu, np.
miała
> walnięty kondensator czy coś takiego i mógł się sam zwalić i przestać
> działać ?

Co Ty się przejmujesz nie działa i tyle to ich problem w żadnym przypadku
nie mów co robiłeś !! Bo jak pisał "Pafnucy" mogą to wykorzystać . Po prostu
włączasz kompa i nie działa , no chyba że chcesz bardzo przetestować sklep w
którym kupiłeś kartę ;-) .
pozdr
tomekn



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:59:40 MET DST