Re: BadBlocki

Autor: Andrzej (niepodaje_at_spam.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 19:44:47 MET DST

Użytkownik "Doggie" <doggie_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [....................]
> A to jest dowod na to ze mozna sie doczepic do wszystkiego,
> ... a jak juz chcesz wytlumaczenie - co i tak nic nie zmieni -
> chodzilo o KB.

Nie chodziło mi o "zwykłe" czepanie się, ale o *wytknięcie*
jak to niektórzy (w tym i Ty) z lenistwa(?) lub zwykłej
niewiedzy piszą małą literą to co *powinno* być napisane
wielką literą np. kb, hdd, mb. Najgorsze jest gdy ktoś chce
"przyszpanować" swoim obyciem na grupach nadużywając
akronimów pisanych małą literą. Daje to całkowicie odwrotny
od zamierzonego (przez piszącego) w ocenie jego "oblatania"
skutek. Owszem, czasami można się *domyślić* o co chodzi,
ale grupy nie są aby domyślać się, a tylko po to aby odpowiedzieć
na *rzeczowo* zadane pytanie. (lub je zadać)

Pozdrawiam - Andy_K.

--
"Wyścigi nie zawsze wygrywają najszybsi, a bitwy najsilniejsi -
*ale tak należy obstawiać* "