haki systemowe? Problem z uruchomieniem komp.

Autor: Rysiek (kontakty_at_box43.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 19:54:47 MET DST

Witam
Uruchomilem program drwatson i znalazlem w nim zakladke Haki i w niej:
Mysz Lgmoushk.dll EM_EXEC.EXE, sciezka aplikacji i sciezka dll. Co to
oznacza?
Czy ma to coś wspolnego z tym co opisuje dalej.

Jendoczesnie mam taki objaw przy wlaczeniu komputera po dluzszej przerwie w
uzytkowaniu.
komputer zawiesza sie na poczatku i pokazje komunikat w dosie:
Bład podczas inicjalizacji urzadzenia vmouse. Bład ochronny systemu windows.

Mysz Logiteh optyczna, zmienialem na inna zwykla , nic nie pomoglo.
Tu uwaga startuje komputer po dlugiej przerwie z innego dysku, gdzie jest
"czysty windows" ze wszystkimi takimi samymi sterownikami i jest wszystko
dobrze.
Szkoda mi zawartosci tego dysku z "złym windowsem" z uwagi na oprogramowanie
dodatkowe, jest to kopia zapasowa przywracana od dłuższego czasu i na
bieżąco aktualizowana (tzn. przywrocona - zainstalowane np. nowe programy,
sterowniki) i wykonana od nowa. I pierwszy raz zawiodlem sie na niej od 2-3
lat. Czy mozna ja uratowac.
Windows 98SE

Pozdrawiam
Rysiek