Re: BadBlocki

Autor: Doggie (doggie_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 21:52:33 MET DST

> Nie chodziło mi o "zwykłe" czepanie się, ale o *wytknięcie*
> jak to niektórzy (w tym i Ty) z lenistwa(?) lub zwykłej
> niewiedzy piszą małą literą to co *powinno* być napisane
> wielką literą np. kb, hdd, mb.

Z odruchu - i tak nie ma to znaczenia w moim pytaniu wiec nie
musialo to byc az tak dokladnie pisane - zobacz na inne posty i
policz ile osob poprawnie napisalo KB itp.
To ze to powinno byc napisane KB a nie kb to wiem, jak mi ktos mowi
ze siec 10 Mbit ma przepustowosc 10MB to juz mnie to nie wzrusza i
sie tego nie czepiam, bo po co - no chyba ze pytanie by brzmialo:
Jaka przepustowosc ma siec 10Mbit,
to ze czlowiek jest wojownikiem to wiadomo od zawsze - ale po co
_robic_ sobie wrogow ?

> Najgorsze jest gdy ktoś chce
> "przyszpanować" swoim obyciem na grupach nadużywając
> akronimów pisanych małą literą. Daje to całkowicie odwrotny
> od zamierzonego (przez piszącego) w ocenie jego "oblatania"
> skutek. Owszem, czasami można się *domyślić* o co chodzi,
> ale grupy nie są aby domyślać się, a tylko po to aby odpowiedzieć
> na *rzeczowo* zadane pytanie. (lub je zadać)

1. szpanowac - spotykam sie z tym na codzien - nie musisz mi
tlumaczyc o co chodzi.
2. co do domyslania sie - czy cokolwiek by zmienialo to gdybym
napisal ze mam _pare_ bad sektorow, _kilka_ badow - dla mnie to nie
zmienia nic - glowne pytanie dotyczylo usuniecia oznaczenia sektorow
jako bady.

Wogule to uwazam ze ta rozmowa nie jest potrzebna,
kazdy moze sie doczepic do wszystkiego, np do tego ze uzywasz
polskich znakow majac gdzies userow ktorzy maja problemy z Twoja
strona kodowa... itd itd itd
I zamiast odpowiedzi na pytanie bedzie wielka rozmowa OT i nikt z
tego nie skorzysta a 2 osoby na tej grupie sie strasznie na siebie
obraza, btw nic do Ciebie nie mam tylko cos czuc nerwy z Twojego
posta...
To by bylo tyle...
Pozdrawiam
    Doggie