Re: jak prosto zrobic: plik wymiany na osobnej, fizycznie pierwszej i ukrytej partycji

Autor: Wojtek (nick0000_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 20 Apr 2003 - 21:24:52 MET DST

Użytkownik "adasiek" <podolany_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> trudno mowic o ruchu glowic nad talerzami; kolega pytajacy, powinien
> sie przeniesc na grupe o windowsie, moze tam wiedza jakim algorytmem
> windowsy obsluguja zadania dostepu do HDD;

Wiem, że to spore uproszczenie bo tak naprawdę to poza fizycznym pojawieniem
się głowicy na talerzem, dochodzi kwestia jak pisałeś obsługi przez system,
kontroler (IDE ? master/slave, SCSI ?) ale jakoś trzeba do problemu podejść
na początku... a pomysł z pierwszego posta dla mnie nie ma sensu (w
rozumieniu priorytetu wydajności o której pisał autor).

Pozdr.

Wojtek