Re: jak prosto zrobic: plik wymiany na osobnej, fizycznie pierwszej i ukrytej partycji

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 20 Apr 2003 - 21:16:50 MET DST

Wojtek napisał:

>Trudno mi powiedzieć czy fragmentacja pliku wymiany wpływa na szybkość
>dostępu (negatywnie) - nie wiem, ale pewna fragmentacja obszaru danych nie
>musi imeć negatywnego wpływu na szybkość dostępu do danych, niekiedy jest
>wręcz odwrotnie (oczywiście w pewnych granicach)

trudno powiedziec jak windowsy traktuja pofragmentowany plik wymiany,
trudno nawet sie domyslac, czy sobie z tego zdaja sprawe - podejrzewam
ze sobie z tego sprawy nie zdaja; chociazby dlatego lepiej miec swapa
w jednym kawalku;

trudno mowic o ruchu glowic nad talerzami; kolega pytajacy, powinien
sie przeniesc na grupe o windowsie, moze tam wiedza jakim algorytmem
windowsy obsluguja zadania dostepu do HDD;

--
nie wyrazam zgody na przetwarzanie adresu z pola "From:"
w celu przesylania mi jakiejkolwiek oferty handlowej lub