Re: Dylemat, jaka plyta i ram?

Autor: krzysiek (krzysiek._82_at_go2.pl)
Data: Sun 20 Apr 2003 - 20:56:18 MET DST

Moja rada, jest taka, poczekaj lepiej na płyty na chipsecie KT400A, powinny
się niedługo pojawić. Nie warto natomiast zawracać sobie głowy płytami na
NFORCE 2, ich wysoka wydajność okupiona jest dość trudną konfiguracją, i
dość częstymi problemami, które mogą aczkolwiek nie muszą wystąpić. Na 10
sprzedanych płyt, wróciło do mnie aż 6 to chyba o czymś świadczy, i wcale
nie, dlatego ze były uszkodzone, ale dlatego że stery do chipsetu nie są
jeszcze dostatecznie dobrze dopracowane i stąd ten problem.

 Jeżeli chodzi o pamięci to ja bym kupował te na 333MHz, ewentualnie, jeżeli
masz możliwość to na 400MHz, generalnie teraz i tak się ich nie wykorzysta.
Trzeba poczekać na procki na szynie 333 lub 400MHz J.

 Jeżeli chodzi o konkretną płytę to ja osobiście polecam Gigabyte`a, chociaż
płytki Asusa, czy też Abita także są bardzo dobrym wyborem.

Pozdrawiam

Krzysiek