uaktualnienie BIOS-u ???

Autor: [ kapitan NECIK ] (formatx_at_poczta.fm)
Data: Sun 20 Apr 2003 - 20:59:50 MET DST

Witam!
Mam do grupowiczów jedno pytanie. Kilka dni temu wysłałem na grupę posta
"problem z USB ;-(". Korzystając z okazji chciałbym podziękować wszystkim
grupowiczom którzy odpisali na niego, a szczególnie Kompaner-owi ;-). No ele
dobra, przecierz temet tego postu jest inny ;-)
- przeczytałem ostatnio artykół w KŚ Ekspert o aktualizacji BIOS-u. Zaraz
postanowiłem odswierzyć BIOS na kompie, ale tu pojawił sie problem ;-(. Mam
BIOS firmy AWARD, w związku z tym wchodzę na www.award.com i coś tam
poklikałem [szukałem downland, ale nie bardzo mi to wyszło].
- czy ktoś z grupowiczów pościada informacje gdzie znajdę uaktualnienie
BIOSU firmy Award? Chodzi mi tylko o adres stronki, bo resztę to wiem jak
zrobić [ chyba ;-) ]
- aha, jeszcze jedno, wiem że ta grupa nie zajmuje się softem, ale może
jednak ... ;-)
  W końcu nie znalazłem grupy pl.comp.bios ;-)
- z góry wielkie dzięki za pomoc ;-)

--
    [ GG: 4014480 ]