Re: gry sieciowe czy możliwe?

Autor: Deathcoil (deathcoil_at_go2.pl)
Data: Sun 20 Apr 2003 - 14:44:09 MET DST

Użytkownik "adasiek" <podolany_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> 1) NTG!!!
>
> 2) co to jest serwer SDI?

> bzdura;

> bzdura;

Bzdura?
Co do pierwszego to mam racje, bo wystarczy poprosic, a port odblokuje. Ja
mam swoja siec na routerze i wystarczy ze dopisalem port jaki ma byc
odblokowany i moge tworzyc serwer w jakiej chce grze. Na serwerze jest
podobnie tylko tam wystarczy polecenie.

A co do drugiego tez sie nie mylilem nawet nie trzeba bylo szukac poszukac -
kolega mu odpisal.

Poza tym co do Twojego punktu 2 to czlowiek napisal, ze oba kompy sa za
serwerami, na ktorych stoi np. SDI. Logiczne czy bzdura? ;P