Re: gry sieciowe czy możliwe?

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 20 Apr 2003 - 14:07:06 MET DST

Deathcoil napisał:

> [...]

1) NTG!!!

2) co to jest serwer SDI?

>Sam probowalem, ale niestety jest to niemozliwe poniewaz oba kompy sa za
>tzw. firewallem :/ Chociaz jest jedna mozliwosc :) Mozesz poprosic admina,

bzdura;

>Raczej nie mozna, bo znowu pojawia sie problem firewalla :/ Ale moze
>poszukaj na jakichs stronkach poswieconych gg.

bzdura;

popytaj na odpowiedniej grupie!!!

wyglada to prawdopodobnie tak, ze SDI jest podlaczone do jakiegos
linuxa, ktory pelni role routera; czyli pod przyznanym przez SDI IP
jest widoczny tenze router;

nalezy przekonfigurowac router tak, zeby forwardowal stosowne porty na
poszczegolne komputery w sieci; czyli poprosic admina, a nastepnie
ustawic sobie w GG stosowne porty ustawione na routerze;

kto obsluguje te routery SDI?

--
nie wyrazam zgody na przetwarzanie adresu z pola "From:"
w celu przesylania mi jakiejkolwiek oferty handlowej lub