Re: Wlasciwa czestotliwosc pracy Athlonow XP

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Sun 20 Apr 2003 - 14:41:00 MET DST

Ambro :) napisał(a):

> Gdzie moge znalezc wlasciwe czestotliwosci pracy Athlonow XP - wiem ze
> podawana przez AMD wartosc XXXX+ (gdzie xxxx to MHz) to watosc okreslajaca
> wydajnosc procesora, a nie jego faktyczna czestotliwosc pracy. Szukalem na
> www.amd.pl i jakos nie moge znalezc...

http://www.amd.com/us-en/assets/content_type/white_papers_and_tech_docs/Benchmarking_Methodology2_v2.5.pdf
przy czym ostatnia aktualizacja jest z 4.06.2002, więc nie zawiera najnowszych
danych (do XP2200+).
Po odpowiednie tabele dla Thoroughbredów (model 8) i Bartonów (model 10) trzeba
się udać do ich specyfikacji technicznej:
http://www.amd.com/us-en/Processors/ProductInformation/0,,30_118_1274_3734%5E3748,00.html

ps. celowo nie zawijałem linków, żeby nie komplikować życia :)

--
pozdrawiam,
Andrzej