Re: HELP! Nieudany upgrade BIOSu nagrywarki LG...

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Sun 20 Apr 2003 - 14:03:58 MET DST

Użytkownik "żuko / Shark von Cygnus" <shark maupa post.pl> napisał w
wiadomości news:qo70avsrqr4ilvngisk9e25i9l8bmv861e_at_4ax.com...
> On Wed, 16 Apr 2003 23:44:24 GMT, adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
[ciach]
> Okej, ale co powiesz na taki patent?
> Dawno temu, jeszcze za czasów DOSa to było. DOSa odpalałem bez
> smartdrive'a. Dysk siedział w kieszeni. Kopiowałem na niego dane.
> Potem na żywca odpinałem dysk z kieszeni. Wkładałem do innego kompa,
> tam robiłem co chciałem. Potem dysk z powrotem do kieszeni. I wszystko
> śmigało. Oczywiście z windą taki numer by nie wyszedł, bo winda lubi
> ni z tąd ni z owąd poczytać sobie coś z dysku. A DOS tak nie robił.
> Sound Blaster Pro 2.0
[ciach]

Da sie i pod windą ;] ja tak robilem pod win98 - robie co trzeba na dysku,
odlaczam, podlaczam do drugiego komp - aha, nie dziala wiec spowroten do
pierwszego kompa, F5 i znow widac dysk.
Co do nagrywarki to imo da sie tak przywrocic nagrywarke do zycia - nie z
doswiadczenia, ale czytalem na cdrinfo.pl :)

Pozdroofka
[x]Angel