Re: Problem z dyskiem 80 GB

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 22:53:45 MET DST

On Fri, 18 Apr 2003 20:13:36 +0200, "Zbyszek Z" <pawo_at_hoga.pl> wrote:

>Paluch <paluch1_at_pf.pl> postanowil cos napisac:
>
>update biosu ?? moze pomoze,

Nie. Update systemu. Win98SE nie obsluguje dyskow powyzej 64GB - to
znaczy sam system nawet by obsluzyl ale uzytki (fdisk, scandisk) sa
starenkie i glupieja... Oficjalnym zaleceniem MS jest sciagniecie
nowych wersji od producenta systemu, instalacja systemu z uzyciem
nowych narzedzi i dpoiero potem instalacja reszty - wowczas problemy
powinny zniknac.

--
Darek