skaner domowy do 400 zł

Autor: Danonwoj (AAADanonwoj_at_konto.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 18:10:34 MET DST

WITAM!
    Słowem wstępu: Wesołego Jajka ;-)
    Przymierzam się do kupna skanera z matrycą CCD. Mogę przeznaczyć na ten
cel góra 450 złotych, ale chciałbym się zmieścić do 400. Interesuje mnie
głównie poprawność skanowania czarnego tekstu+prostej grafiki, okres
gwarancji; zdjęcia może gorzej skanować; podstawkę do slajdów uznaje w moim
przypadku jako niepotrzebny element. Czy skanery z matrycą CIS lepiej
skanują tekst niż CCD?? W testach świetnie wypadają UMAX-y-czy naprawdę są
tak dobre?? Z tego co obserwuje, to Microtek z serii 3800 wydaje się ciekawą
propozycją..ogólnie rzecz biorąc mam małe rozeznanie, więc proszę o pomoc!!
pozdrawiam,
<WojtaS>