naliczanie a isdn

Autor: Mishko (mikirzyk_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 14:58:32 MET DST

witam,

szukam programu, który działałby podobnie do Rejestratora Połączeń
Modemowych, z tą różnicą że zliczałby czas połączenia prawidłowo również
wtedy, kiedy zestawiam połączenia na 2 kanałach ISDN - teraz przy takim
połączeniu program odejmuje czas 'online' z puli 30 h ryczałtu tak samo jak
w przypadku połączenia na 1 kanale ISDN czyli trzeba ręcznie dodać wpis dla
drugiego kanału. mam nadzieję że wytłumaczyłem to w miarę jasno :)

pozdrawiam i wesołych świąt

michał