Re: Padniety dysk Segate

Autor: Andrzej (niepodaje_at_spam.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 12:09:10 MET DST

Użytkownik "KarolGT" <KarolGT_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Wlasnie padl mi nowy (roczny) dysk Segate Barracuda IV 40 GB. Padla
> (wg mnie) elektronika. Spadli sie przy okazji zasilacz,

Raczej było odwrotnie, to padł zasilacz niszcząc
"przy okazji" HDD. I tak masz małe straty gdyż
mogła jeszcze paść pł. główna i procesor.

> elektroniki i odzyskiwanie danych. Teraz wie mze sprawa z odzyskaniem
> danych (przelozenie elektroniki) nie jest taka trundna, no ale to
> wymaga rozkrecenia dysku, a wiec utrate gwarancji

Nie wiem jak w Segate, ale w IBM'e można elektronikę
przełożyć "bez śladu". Śrubki ją mocujące nie są
plombowane.

Pozdrawiam - Andy_K.

--
"W życiu są tylko trzy wierne rzeczy, wrzody, pies i stara kobieta."