Re: ATI All-in-Wonder 7500 czy ktos to uzywal?

Autor: Frag (mcfrag_nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 00:45:41 MET DST

Waldeusz pisze:

> - jesli ci bardzo na tym zalezy to moge sprawdzic
> tyle ze musialbym przytachac do siebie TV - moze po swietach ?

nie rob sobie kłopotu. Po świętach sam to sprawdzę. ;)

> Tu tez ci wiele nie pomoge - nie sprawdzalem - nie potrzebowalem
> zakladam ze chodzi ci o dekodowanie cyfry lub cos w tym stylu ?

Nawet nie to.. zakładam toprność firmowego softu, więc już
się rozglądam za czymś lepszym, ot słabostka ;)

> W trybie 1024x768 - 5x4 cm

No własnie.. jtv którego teraz używam daje się zminimalizować do
wielkości znaczka pocztowego. Mam mały monitor (15" 800x600) i czasami
to przydatna (podczas pracy) sprawa.

> Nie wiem czy wiele ci pomoglem, ale jesli nie grasz w jakies nowe i
> bardzo wymagajace gry karta jest OK i godna polecenia

pomogłeś bardzo. Opinia usera jest dla mnie ważniejsza niż suchy
test. dzięki.

Dzięki again. sprawdzę.

--
===frag===