Re: ATI All-in-Wonder 7500 czy ktos to uzywal?

Autor: Waldeusz (usun_woczko_at_bph.onet.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 00:09:20 MET DST

Użytkownik "Frag" <mcfrag_nospam_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> 1. Ile przerwań potrzebuje ta karta?

U mnie zajmuje jedno

> 2. Jak jest naprawdę z TVout? czy działa niezależne wyświetlanie
> umożliwiające oglądanie filmu na CD i jednoczesną pracę na kompie?

Dawno sie nie bawilem, ale jak pamietam mozna ustawic kilka pulpitow
i na jednym z nich np. wyswietlac film chyba na TV tez (ale glowy nie dam)
gdzies mi sie paleta po mozgownicy ze mozna bylo niezaleznie
nawet przelazic mysza z ekranu monitora na ekran - TV

- jesli ci bardzo na tym zalezy to moge sprawdzic
tyle ze musialbym przytachac do siebie TV - moze po swietach ?
nie ogladam filmow na kompie
mam stacjonarny zestaw do KD i 50m do wypozyczalni

> 3. Czy działa jakieś alternatywny soft TV? (Btv na pewno nie, może
> jest coś innego?)

Tu tez ci wiele nie pomoge - nie sprawdzalem - nie potrzebowalem
zakladam ze chodzi ci o dekodowanie cyfry lub cos w tym stylu ?

> 4. Soft do oglądania tv. Jaka jest MINIMALNA (w pikselach,
> mniej-więcej) wielkość okna TV?

W trybie 1024x768 - 5x4 cm

> 5. Ogólnie - wrażenia z używania, plusy - minusy?

Nie mam zastrzezen negatywnych. Poniewaz praktycznie nie gram
wydajnosc karty jest dla mnie calkowicie wystarczajaca
z zalet chyba najwiekszych to mozliwosc przechwytywania video
z kompresja sprzetowa do mpg2, z bajerow np. przezroczyste TV nakladane na
pulpit
oraz dosc funkcjonalny pilot radiowy (jesli nabedziesz w komplecie)
Moj egzemplarz (herkules) ma b.dobry obraz .... generalnie przyzwoita karta
ktora nabylem swego czasu glownie w celu przechwytywania analogowego video
zanim mialem kamere cyfrowa.

Nie wiem czy wiele ci pomoglem, ale jesli nie grasz w jakies nowe i bardzo
wymagajace gry
karta jest OK i godna polecenia

Z tego co pamietam byl w necie dokladny opis tejze karty bodajze przez Krisa
wykonany
troche tez znajdziesz w numerze 5 chipa z 2002 roku - opisywany byl 7500 i
8500

Pozdrawiam
Waldeusz