Re: ATI All-in-Wonder 7500 czy ktos to uzywal?

Autor: Frag (mcfrag_nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 09:11:01 MET DST

Waldeusz pisze:

> Tak - ale jesli chodzi ci o gry to raczej niewiele bede mogl
> powiedziec

nie - nie chodzi mi o gry. Raczej o obsługę multimediów i TV.
Teraz używam zestawu GF2 plus karta TV na Bt878, który z grubsza oferuje
podobną funkcjomalność. Własnie dostałem (bede go mial za kilka dni)
ww. ATI i zastanawiam się czy warto się przesiadać. Nie jestem graczem,
więc o ewentualnej przesiadce zdecyduje funkcjonalność modułu TV, no
i oczywiście TV-out.

Zatem do rzeczy.

1. Ile przerwań potrzebuje ta karta?
2. Jak jest naprawdę z TVout? czy działa niezależne wyświetlanie
   umożliwiające oglądanie filmu na CD i jednoczesną pracę na kompie?
3. Czy działa jakieś alternatywny soft TV? (Btv na pewno nie, może
   jest coś innego?)
4. Soft do oglądania tv. Jaka jest MINIMALNA (w pikselach,
   mniej-więcej) wielkość okna TV?
5. Ogólnie - wrażenia z używania, plusy - minusy?

TIA

--
===frag===