Re: ESC K7S5AL PRO DDR/SDRAM + LAN CARD

Autor: A_Zet (adek124_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 21:37:55 MET DST

Dnia Thu, 17 Apr 2003 18:45:00 +0000 (UTC), Jacek Maciejewski
<jacmac-nospam_at_go2.pl> napisał(a):

Dzieki za slowa otuchy i porady, ale mam pewien problem...

>Płyta dla ryzykantów ;) Jak masz dobry kontakt w sklepie gdzie
>kupujesz, to możesz brać. Podobno 1 na 10-20 robi problemy. Większość
>problemów jest do przeskoczenia.

Zaryzykowalem bez zadnego kontaktu, ostatecznie skoro to robia
i sprzedaja, to czemu mam miec pecha? :-)

>3. Wgraj od ręki najnowszy bios producencki bo może gubić wpisy do
>cmosu, źle rozpoznawać dyski, nie działać na 133.
[...]
>5. jak zainstalujesz windę, postaraj się o najnowsze stery do AGP, do
>karty sieciowej i do AC97 (na stronie producenta)

A problem taki, ze nie umiem znalezc producenta. Wstukalem w ciemno
www.esc.com, znalazlem firme ale nie znalazlem zadnych plyt, wiec to
chyba nie ten. :-(

Sprzedawca, czyli Proline, ma na swej stronie mnostwo linkow do
producentow, ale oczywiscie ;-) linku do producenta pod nazwa ESC
ELITEGROUP brak. Pewno to nie taka elita... :-)))

Nie masz przypadkiem linku do ESC? kto sie pod tym kryje, na pudelku
plyty ani w instrukcji nie ma zadnego adresu internetowego, co za
anonim???

Jutro chcialbym modernizowac moj komputer i zrobic to w miare
sprawnie, zatem wolalbym przedtem sciagnac wspomniane przez Ciebie
rzeczy.

--
Adek