Re: ESC K7S5AL PRO DDR/SDRAM + LAN CARD

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac-nospam_at_go2.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 09:11:17 MET DST

A_Zet naskrobał:

> Zaryzykowalem bez zadnego kontaktu, ostatecznie skoro to robia
> i sprzedaja, to czemu mam miec pecha? :-)

No to jeszcze ci dopowiem, zebyś wgrywając nowy bios zasejfował
stary. Jak postanowisz płytę reklamować to wgraj stary i za nic się
nie przyznawaj że cokolwiek robiłeś z biosem, bo sklep może to
potraktować jako utratę gwarancji. Mnie się to właśnie przydarzyło i
podarowałem gnojkom, bo nie chciało mi się sądzić dla 250zł.

--
Jacek