Re: ESC K7S5AL PRO DDR/SDRAM + LAN CARD

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac-nospam_at_go2.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 20:45:00 MET DST

A_Zet naskrobał:

> Ta ewentualna nowa mobo ma oprocz tytulowej sieciowki takze
> zintegrowana karte dzwiekowa.

Płyta dla ryzykantów ;) Jak masz dobry kontakt w sklepie gdzie
kupujesz, to możesz brać. Podobno 1 na 10-20 robi problemy. Większość
problemów jest do przeskoczenia.
1. Kołki reset i power-on są w instrukcji źle opisane (na płycie ok)
2. Stosuj tylko jedną wkładkę SDR lub tylko jedną DDR. Przy dwóch
czasem są sęki.
3. Wgraj od ręki najnowszy bios producencki bo może gubić wpisy do
cmosu, źle rozpoznawać dyski, nie działać na 133.
4. Mówią że wymaga dobrego zasilacza. Qrna, nie po to się kupuje
tanią płytę żeby do niej kupować drogi zasilacz. Paranoja. Ja swoją
poganiam Codegenem 300W.
5. jak zainstalujesz windę, postaraj się o najnowsze stery do AGP, do
karty sieciowej i do AC97 (na stronie producenta)

W sumie nie narzekam. Komp jest bardzo stabilny, zadnych blue
screenów. Ostatnio zapuściłem na dobę prime95 (taki craschtest procka
i śmigało aż miło. Można było przy tym normalnie pracować na kompie,
np. oglądać film, słuchać muzyki, czytać maile czy newsy).

--
Jacek