Re: juz nie moge - znowu padl zasilacz

Autor: fishaa (fishaa_at_XXXbox43.gnet.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 12:53:34 MET DST

"DW" <ewalu_at_yahoo.com> wrote:

>Gadalem z serwisantem po tym jak mi padl -- tak jak podejrzewalem,
>najczestsza przyczyna padania zasilaczy jest temperatura w srodku kompa...
>Wiec zaleca sie zdecydowanie dodatkowe chlodzenie (wiatrak w obudowie) i
>jakies sensowne zorganizowanie obiegu powietrza w srodku (ja sobie wycialem
>dziure w dolnej czesci obudowy pod HDD ktoremu chlodniej sie zrobilo o
>jakies 8-10C po tym jak zamontowalem dodatkowy wiatrak w obudowie (
>nieslyszalny praktycznie bo wolnoobrotowy)
u siebie to flopa wyciepnalem bo mi sie hamburger z twardych robil, a
innej alternatywy nie mialem - od razu mu sie zimniej zrobilo :) (nie
mowiac o wentylach - wciagajacy i wypychajacy powietrze) - tylko ja
mam tam niezla zabudowe a klient 34 stopnie na athlonie max wiec nie
sadze ze wnetrze ma cieplejsze.

pzdr. fishaa

--
*** be excited! BE be Excited! ***