Re: juz nie moge - znowu padl zasilacz

Autor: DW (ewalu_at_yahoo.com)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 02:22:00 MET DST

Gadalem z serwisantem po tym jak mi padl -- tak jak podejrzewalem,
najczestsza przyczyna padania zasilaczy jest temperatura w srodku kompa...
Wiec zaleca sie zdecydowanie dodatkowe chlodzenie (wiatrak w obudowie) i
jakies sensowne zorganizowanie obiegu powietrza w srodku (ja sobie wycialem
dziure w dolnej czesci obudowy pod HDD ktoremu chlodniej sie zrobilo o
jakies 8-10C po tym jak zamontowalem dodatkowy wiatrak w obudowie (
nieslyszalny praktycznie bo wolnoobrotowy)