Re: juz nie moge - znowu padl zasilacz

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 01:01:28 MET DST

"DW" <ewalu_at_yahoo.com> wystukał
(news:b7ngfj$68f$1_at_absinth.dialog.net.pl):

> Gadalem z serwisantem po tym jak mi padl -- tak jak podejrzewalem,
> najczestsza przyczyna padania zasilaczy jest temperatura w srodku
> kompa... Wiec zaleca sie zdecydowanie dodatkowe chlodzenie

IMHO najczestsza przyczyna padania zasilaczy jest zbyt wysoka
temperatura wewnatrz obudowy zasilacza, ktora z kolei wynika z jego
badziewnosci (zbyt male radiatory, oszczednosc na komponentach). Gorace
powietrze wchodzace do zasilacza to tylko czubek gory lodowej.
Pozdrawiam
Egghead