Re: Nagrywanie p³yt audio - pomocy

Autor: Marcin (marcell21_at_interia.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 23:58:35 MET DST

U¿ytkownik "krzysiek" <krzysiek(nospam)_82_at_go2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Mam powa¿ny problem, mia³em niedawno nagrywarkê MSI wymieni³em j± wczoraj
na
> Liteona 52x24x52. Problem polega na tym, ¿e nie mogê poprawnie nagrywaæ
> p³ytek audio. Na pewno nie jest to wina wie¿y, nie wydaje mi siê tak¿e, ¿e
> winna jest nagrywarka. Próbowa³em ju¿ wielu no¶ników. Nagrywam z
prêdko¶ci±
> x4, co mo¿e byæ przyczyn±, czy s± jakie¶ opcje w
ciach

z mojego do¶wiadczenia wiem, ¿e taki problem najczê¶ciej dotyczy dysku
twardego
je¿eli przy nagrywaniu bufor odczytu przy powy³±czanych wszystkich
aplikacjach spada poni¿ej 100% to napewno dysk sobie nie radzi (za wolny
albo za du¿o badsectorów, ew. jaka¶ inna wada)
mia³em podobny przypadek i problem znikn±³ dopier po wymianie dysku
i wcale nie by³ to jaki¶ demon szybko¶ci, bo zmieni³em fujitsu 7200rpm na
ibm 5200rpm i na tym teoretycznie wolniejszym dysku nagrywanie przebiega w
100% satysfakcjonuj±co
i ¿adnej ró¿nicy nia ma w tym jak± siê prêdko¶ci± nagrywa bo ja ca³y czas
nagrywam 40x audio i p³yty chodz± na ka¿dym dostêpnym sprzêcie (nagrywam na
lg 52x24x52 albo lg40x12x40)
tak¿e polecam przyjrzeæ siê bardziej twardemu
pozdr
Marcin