Re: Nagrywanie płyt audio - pomocy

Autor: Szymon Wróblewski (simw_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 00:23:36 MET DST

> jeżeli przy nagrywaniu bufor odczytu przy powyłączanych wszystkich
> aplikacjach spada poniżej 100% to napewno dysk sobie nie radzi (za wolny
> albo za dużo badsectorów, ew. jakaś inna wada)
> miałem podobny przypadek i problem zniknął dopier po wymianie dysku
> i wcale nie był to jakiś demon szybkości, bo zmieniłem fujitsu 7200rpm na
> ibm 5200rpm i na tym teoretycznie wolniejszym dysku nagrywanie przebiega w
> 100% satysfakcjonująco
No tak ale pytajacy pisal ze ma problemy nawet przy zapisie x4. Kazdy obecny
dysk poradzi sobie z odczytem na poziomie 600kB/s. Piszesz rowniez o buforze
odczytu. Ten natomiast nie jest tak wazny jak bufor zapisu, a ten jesli nie
spada do zera (zwykle na poziomie ok 90%) to oznacza ze strumien danych jest
ciagly i nie powiniemn powodowac problemow z zapisem
Pozdrowienia
Simon