Re: Nagrywanie p³yt audio - pomocy

Autor: ktoosik (pitpiter_at_o2.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 07:45:13 MET DST

> prêdko¶ci±
> ciach

wiêc to nie jest tak do koñca ... nagrywarki lite on maja to do siebie ¿e
ich uk³ad optyczny jest tak wyregulowany ¿e wiêkszo¶c sprzêtu audio nie
czyta p³ytek przez nie wypalonych wiem to z do¶wiadczenia mia³em kiedy¶ lite
on 24/10/40 i ten sam problem po skoñczeniu gwarancji po prostu sam
wyregulowa³em uk³ad optyczny i potem p³ytki by³y odczytywane bez problemu

jedyna rada w twoim przypadku wymiana na co¶ innego ni¿ lite on je¶li du¿o
wypalasz cd audio
i w ¿adnym wypadku nie próbuj regulowaæ:-))
lub szukaæ no¶nika firmowego byæ mo¿e jaki¶ znajdziesz który twój sprzêt
odczyta
i jeszcze jedno zawsze wypalaj w trybie tao jest wtedy wiêksza szansa ¿e
sprzêt audio to odczyta

pozdrawiam