Re: Instalacja TV MAX Zoltrix-a

Autor: Luc (Luc_at_becznica.org)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 22:32:01 MET DST

<adampio_at_ternet.pl> wrote...

> Tak wiec czy mam kolejny raz przeinstalowac sterowniki (przedtem
> wykasowujacprtzy uzyciu NUKE 848) czy tez mam za slaby sygnal?

Zainstalwał bym jeszcze raz steroniki, wcześniej wyrzucając z systemu
Bt848 Video Capture Device i uruchamiając nuke848 (przed restartem
komputera). Potem zainstaluj te streroniki, do których podałem Ci link.

> Karta ma sluzyc tylko do ogladania telewizji wiec czy przypadkiem
komputer (MMX
> 200 MHz z 64 MB RAM) nie jest moze za slaby?

To też może być to. Tzn. komputer nie jest za słaby, ja przez dobre 2-3
lata oglądałem TV na 166MMX, tylko, że BorgTV ma dużo większe wymagania.
Polecam program JTV.

Luc