Re: Instalacja TV MAX Zoltrix-a

Autor: adampio_at_ternet.pl
Data: Wed 16 Apr 2003 - 23:30:47 MET DST

Dzieki za juz. Sprawa powoli postepuje.
Odpuscilem sobie instalowanie tunera w systemie i znalazem tego Borga 2.55.
Uruchomilem ale na razie nic nie widac. Tuner karty jest PAL D/K (tak ma
zaznaczoone na tym metalowym pudelku).
Niestety obraz jest jednolicie rozowy (czasem udaje sie go przestawic na
niebieski) natomiast przy przeszukiwaniu kanalow (F4) pojwia sie i
zmienia "kasza" na ekranie ale zadnego programu nie udaje sie znalezc.
Sygnal jest z anteny zbiorczej (3 lata temu dawalo sie ogladac z jej gniazdka
telewizje).

Tak wiec czy mam kolejny raz przeinstalowac sterowniki (przedtem
wykasowujacprtzy uzyciu NUKE 848) czy tez mam za slaby sygnal?

Karta ma sluzyc tylko do ogladania telewizji wiec czy przypadkiem komputer (MMX
200 MHz z 64 MB RAM) nie jest moze za slaby?

Pozdrawiam

Piotr