Re: Instalacja TV MAX Zoltrix-a

Autor: Luc (Luc_at_becznica.org)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 22:51:58 MET DST

"Luc" <Luc_at_becznica.org> wrote...

> Tzn. komputer nie jest za słaby, ja przez dobre 2-3
> lata oglądałem TV na 166MMX, tylko, że BorgTV ma dużo większe
wymagania.
> Polecam program JTV.

Sam program (spakowany "mój" katalog z programem:
http://luc.bocznica.org/tmp/jtv.zip
584k

Program z repertuarem wybranych stacji, dostępny pod [G] - przewodnik po
programach, lub [Q] - szybki podgląd, aby mieć swieży repertuar musisz
mieć zainstalowany program RAKS (www.raks.com.pl) i po aktualizacji
repertuaru uruchamiasz program raks2jtv.exe z odpowiednimi parametrami -
patrz plik _raks2jtv.bat w katalogu TVGuide:
http://luc.bocznica.org/tmp/jtv_raks.zip
1MB

Luc