Re: Jakąpłytę pod Athlona?

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 20:55:22 MET DST

Szymon napisał/a...

SW> I co? Te w porywach pare % roznicy w wydajnosci ma usprawiedliiwac wywalenie
SW> dodatkowych 100zl?? Lepiej niech wezmie MicroStara KT3V za ok 300zl i bedzie
SW> to jeszcze lepszy wybor (200 zlotych piechota nie chodzi, przynajmniej jak
SW> dla mnie)

 1. Asus ma LAN
 2. Asus bardziej mi się podoba ze względu na możliwości rozbudowy -
 P2B i P3B można było wyposażyć w CuMine, A7V133 w większości
 przypadków chodzą z Athlonami XP. Moja MSI K7T LE (aktualnie w
 serwisie) już nie. Co prawda nie ma to aż takiego znaczenia dzisiaj
 (Athlony się kończą i raczej nie będzie już nic bo Bartonie).

--
[ Michał Młynarczyk | faq @telefon.gsm.pl | GSM600... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]