ESC K7S5AL PRO DDR/SDRAM + LAN CARD

Autor: A_Zet (adek124_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 14:42:31 MET DST

Na skutek nieszczesc losowych (padl IBM 20GB niemal trzyletni)
wymienilem dysk na 40GB, ktorego Soltek moj 67B nie obsluguje ani
upragradowanie BIOSu nie pomoglo (nie dal sie, mimo absolutnie
zgodnego z instrukcja, postepowania) postanowilem odswiezyc swoj
komputer (C333). Zatem mam dysk 32GB, a 8GB sie pasie...

Pan sprzedawca zaproponowal Athlona 1700+ za 245 zl. wraz z plyta jak
w naglowku za jedyne 215 zl. Co prawda, do czasu az sie nie zrujnuje
na kolejny wydatek na pamieci, bedzie to podobno realnie Athlon 1100,
ale ja chcialbym spytac, jaka jest opinia Panstwa bardziej o
trwalosci, czy tez niezawodnosci tej plyty, gdyz bede uzywal do
spokojnych celow domowych, jakkolwiek dosc wielozadaniowo. Do tego
stopnia wielozadaniowo, ze stary zestaw chwilami niemal sie zawieszal,
czy tez bardzo zwalnial. Zadnych bajerow nie oczekuje ale glownie
poprawy szybkosci systemu XP, zadnych gier, zadnej obrobki filmow
(jedynie ich ogladanie, co w miare udanie nawet dotychczas mi sie
udawalo).

I drugie pytanie, czy musze dokupywac obecnie zasilacz 300W czy tez
wystarczy przeczekac do czasu zakupu pamieci DDR i ewentualnie calej
obudowy, a stara przeznaczyc do innych celow? Bo sporo bebechow
zostanie, a mam potrzebe zrobienia osobnego serwera zamiast uzywac
swojego kompa z proxy gate.

Ta ewentualna nowa mobo ma oprocz tytulowej sieciowki takze
zintegrowana karte dzwiekowa.

--
Adek