Re: Rysy na monitorze - POMOCY!

Autor: Przemek (brak_at_bhj.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 20:17:55 MET DST

Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> ja mam 2 male ryski (po 2 cm) po prawej stronie - raczej nie
przeszkadzaja -
> kiedys tez chcialem panicznie usuwac - ale za duzo zachodu...
> najekonomiczniej wyjdzie sprzedanie monitora - po nizszej cenie i kupno
> nowego, albo przyzwyczajenie sie

Mozna tez poczekac az ekran rownomiernie sie zakurzy
-,wtedy rysy stana sie niewidoczne - wystarczy tylko odrobine podkrecic
jasnosc i jest ok :))
A na serio to nie radze usuwac powloki antyrefleksyjnej - ja tak zrobilem ,
co prawda nie ma rys ale najlepiej pracowalo sie w zaciemnionym pokoju
(odblaski) a dodatkowo praktycznie codziennie trzeba bylo odkurzac ekran -
tak zaczal przyciagac kurz.
pzdr