Re: Rysy na monitorze - POMOCY!

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 17:27:33 MET DST

| I oczywiscie nigdy nikomu nijak sie to nie przytrafilo, ani sie z tym
| nie spotkal? Zadziwiajace. Powinienem dostac nobla za zarysowanie
| monitora jako pierwszy na swiecie?

ja mam 2 male ryski (po 2 cm) po prawej stronie - raczej nie przeszkadzaja -
kiedys tez chcialem panicznie usuwac - ale za duzo zachodu...
najekonomiczniej wyjdzie sprzedanie monitora - po nizszej cenie i kupno
nowego, albo przyzwyczajenie sie

--
sezon na eXpertow uwazam za otwarty! oplaty:
 -- strzal ostrzegawczy -    10 zl --