Re: ESC K7S5AL PRO DDR/SDRAM + LAN CARD

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 14:54:31 MET DST

A_Zet napisał/a...

A> Na skutek nieszczesc losowych (padl IBM 20GB niemal trzyletni)
A> wymienilem dysk na 40GB, ktorego Soltek moj 67B nie obsluguje ani
A> upragradowanie BIOSu nie pomoglo (nie dal sie, mimo absolutnie
A> zgodnego z instrukcja, postepowania) postanowilem odswiezyc swoj
A> komputer (C333). Zatem mam dysk 32GB, a 8GB sie pasie...

A> Pan sprzedawca zaproponowal Athlona 1700+ za 245 zl. wraz z plyta jak
A> w naglowku za jedyne 215 zl. Co prawda, do czasu az sie nie zrujnuje
A> na kolejny wydatek na pamieci, bedzie to podobno realnie Athlon 1100,
A> ale ja chcialbym spytac, jaka jest opinia Panstwa bardziej o
> [...]

 Bardzo słaby produkt, potrafi sprawiać dużo problemów. Niektórzy są z
 niej zadowoleni - pytanie tylko, czy warto ryzykować, jeśli za
 kilkadziesiąt złotych więcej można dostać znacznie bardziej udane
 ASRock K7VT2 (LAN) albo Shuttle AK32 (nie ma LANu).

--
[ Michał Młynarczyk | faq @telefon.gsm.pl | GSM600... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]