Re: Ciągły reset kompa - pomocy!!!

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 14:09:28 MET DST

On Thu, 17 Apr 2003 13:30:33 +0200, Grisza wrote:
[...]

> Szczerze mowiac, to akurat w tym przypadku dociekanie zaleznosci miedzy
> rozladowana bateryjka a resetowaniem jest gra nie warta swieczki. O wiele
> latwiej wlozyc nowa baterie ;)

Owszem, ale warto wiedziec, czego unikać

> Poza tym nie dzieje sie tak ze wszystkimi
> modelami plyt, co dodatkowo zniecheca mnie do zglebiania tajnikow polaczen
> na plycie glownej ;) Faktem jest ze byla to plyta "taniego" producenta i
> moze mialo to jakis zwiazek z oszczednosciami...

Aaaa....
A Krzyśkowi się przyznałeś, że to był PC-Shits...Taaak :) To wiele
tłumaczy. To ja już nie jestem ciekawy :)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!