Re: Ciągły reset kompa - pomocy!!!

Autor: Grisza (griszas_at_box43.pl.NO.SPAM)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 13:30:33 MET DST

Użytkownik "Rafał Bartoszak" <sprocket_at_sys.pl> napisał w wiadomości
> On Thu, 17 Apr 2003 09:07:47 +0200, Grisza wrote:
> [...]
>
> Nie zamierzam. Tylko jest takie hasło brytyjskiego MI, w wolnym
> tłumaczeniu:
> "Jeśli według naszej wiedzy nieprzyjaciel zachowuje się nielogicznie, to
> znaczy, że wiemy za mało".

Mocno watpie czy istnieje ktos, kto zna odpowiedzi na wszystkie zagadki
serwowane nam przez komputery ;)

> Dlatego interesują mnie przyczyny tego zjawiska. A jednyne wyjaśnienie
> jakie przychodzi mi do głowy, to takie, że producentowi płyty głównej
> nie chciało sie zrobić układu przełączającego zasilanie CMOS RAM z
> bateryjki na zasilacz. Masz inny pomysł ?

Szczerze mowiac, to akurat w tym przypadku dociekanie zaleznosci miedzy
rozladowana bateryjka a resetowaniem jest gra nie warta swieczki. O wiele
latwiej wlozyc nowa baterie ;) Poza tym nie dzieje sie tak ze wszystkimi
modelami plyt, co dodatkowo zniecheca mnie do zglebiania tajnikow polaczen
na plycie glownej ;) Faktem jest ze byla to plyta "taniego" producenta i
moze mialo to jakis zwiazek z oszczednosciami...

> Nie warto płacić za pokaz wieszania się kompa :) Lepiej napisz, co może
> być IYO przyczyną wieszania. Odpowiedź "zła bateryjka" sobie podaruj ;)

IMO przyczyna byla rozladowana bateryjka ;> Inna sprawa ze rozladowala sie
troche za szybko (jakies dwa lata miala). Poza tym komp sie nie wiesza tylko
resetuje ;)

Pozdro
Grisza