Re: dysk się kręci ale nie działa :(

Autor: jdlolok_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 17 Apr 2003 - 14:13:19 MET DST

> Odpaliłem system z małego dysku i udało mi się odzyskać część danych, ale
> tylko z dysku d. Na dysku c katalog windows/profiles po prostu znikną i parę
> innych też przepadło. Uruchomiłem scandiska sprawdzane tablicy alokacji
> plików zajeło z 0,5 h  po tym czasie zrezygnowałem. Uruchomiłem skandiska
> pod dosem i też się zatrzymało na sprawdzaniu alokacji plików (6 %) ale po
> jakiś 10 min wyskoczył komunikat że dysk zawiera błędy których program
> scandisk nie potrafi naprawić. Na dysku D scandisk nie zalazł żadnych
> błędów, ani jednego bad sektora. Dodam jeszcze ze dysk pod windowsem
> [...]
Jezeli nie zalezy ci na danych to zdejmij partycje zaloz od nowa i format /u
(bezwzgledny) i popatrz. jezeli dalej bedzie b. wolno (nawet format bedzie wolno szedl - zauwazysz) to "wywal dysk do rowu" :)))
Mialem kiedys tak z jakims seagatem niby dzialal ale b wolno. po wymianie egzemplarza wszystko bylo oki.

Ma moze ktos inne pomysly?

Pozdro
Jacek Ł.