Re: dysk się kręci ale nie działa :(

Autor: Scrapi (lzn_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 14:00:30 MET DST

Odpaliłem system z małego dysku i udało mi się odzyskać część danych, ale
tylko z dysku d. Na dysku c katalog windows/profiles po prostu znikną i parę
innych też przepadło. Uruchomiłem scandiska sprawdzane tablicy alokacji
plików zajeło z 0,5 h po tym czasie zrezygnowałem. Uruchomiłem skandiska
pod dosem i też się zatrzymało na sprawdzaniu alokacji plików (6 %) ale po
jakiś 10 min wyskoczył komunikat że dysk zawiera błędy których program
scandisk nie potrafi naprawić. Na dysku D scandisk nie zalazł żadnych
błędów, ani jednego bad sektora. Dodam jeszcze ze dysk pod windowsem
pracował b. Wolno szczególnie dysk C katalog się otwierały po 0,5 min.