Wybor tunera TV - prosba o doradzenie

Autor: Tomasz Sz (tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 13:51:59 MET DST

Witam wszystkich.
Przymierzam sie powoli do kupna jakiegos tunera tv, a jako ze
nie jestem na biezaco w tych podzespolach prosze Was o pomoc
w wyborze. Wymagania (to co mi przyszlo w obecnej chwili do glowy):
- slot PCI,
- przechwyt do MPEG2, MP3,
- NTSC,
- radio FM, stereo NICAM,
- rozdzielczosc cos okolo 1024x768,
- funkcja magnetowidu,
- spore mozliwosc przylaczeniowe (np. przylaczenie tunera SAT),
- bezproblemowe sterowniki i praca pod WinXP,
- pilot
- cena do 300-350 PLN.

Poogladalem sobie w necie oferte Avera i Prolinka. Zaciekawil mnie model
AVerTVStudio203 jednak w ofertach wielu sklepow jest jedynie model 303.
Chcialbym zebyscie doradzili ewentualnie jakies inne modele godne uwagi.

Dzieki za pomoc i pozdrawiam.
Tom